Sæt kryds i kalenderen til næste møde i Sundhedsfagligt Forskerforum

Sundhedsfagligt Forskerforum SUND_SVS inviterer forskere og forskningsmedarbejdere til næste møde i forskerforum onsdag den 18. januar 2022 kl. 14.30.

Forskerforum er et tværfagligt forskningsnetværk, som holder fire årlige møder. Formålet med møderne er at skabe et netværk med andre forskningsinteresserede og få mulighed for at drøfte forskningsprojekter og -idéer samt hente hjælp og input til ens forskningsarbejde.

• 14.30– 14.40: Velkommen v/ Bibi Gram
  • 14.40 – 15.10: Arbejdsevne og fysisk kapacitet i relation til arbejdsmæssige belastninger og aldersbetinget degeneration – Et populationsbaseret kohortestudie af 50 til 65-årige i Esbjerg Kommune v/ ph.d.-studerende Simone Ejstrup Enemark
  • 15.15 – 15.45: Har fysiske tests en værdi i forebyggelse og behandling af muskel- og ledsmerter? v/ forskningschef Hospitalsenhed Midt, lektor David Høyrup Christiansen
  • 15.45 – 16.00: Afrunding og farvel
  • Forskere og forskningsmedarbejdere.

Det er åbent for alle at blive en del af SUND_SVS forskerforum.

• Onsdag den 18. januar kl. 14.30 – 16.00
  • Auditoriet, Esbjerg Sygehus